Over MM21

 

De komende decennia worden het tijdperk van diegenen die bruggen tussen ideeën projecten en mensen slaan die het oude en het nieuwe aan elkaar koppelen.

Wie niet goed kijkt word telkens verrast, voor wie goed en lang kijkt is het logisch. Of zoals Johan Cruijff het zei: Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Merken bouwen zien wij als een inspirerend vertrekpunt

Via ons netwerk, waar ruim 35 jaar aan gebouwd is, kunnen we u exclusief in contact brengen met bijzondere relaties, echte Outperformers en meer…

We helpen u graag met het antwoord op uw zoekvraag of de realisatie van uw zichtbaarheid, bijzondere video of gewenste contact. Merken bouwen zien wij als een inspirerend vertrekpunt. Het is de motor van uw nieuwe business. Door Preffered Client te worden en dit te combineren met een lidmaatschap deelt u tevens het gehele jaar door content met onze vaste 50.000 bezoekers per maand op Linkedin en onze website.

Specialisaties

MM21 is inmiddels gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van sales, netwerkmarketing, PR, mindset en personal branding. Vanuit onze zeer creatieve geest wordt alleen maar in oplossingen gedacht. Altijd resultaat- en doelgericht, met gevoel voor oorzaak en gevolg, advieslustig, sturend, accuraat, actiegericht, ondernemend en rustig in spannende tijden. Omdat wij jouw probleem vertalen en oplossen, kunnen wij een resultaatgarantie geven.

Zichtbaarheid activiteiten

Onze vaste diversiteit aan Lounge activiteiten kan uw zichtbaarheid hierin extreem versterken, deze activiteiten waarbij een gezellige avond of middag onder gelijk gestemde centraal staat vormt tevens de basis en vereist geen verplicht lidmaatschap. Een uitnodiging of introductie is altijd vrijblijvend. U behoort sowieso tot de uitverkorenen in een klein gezelschap van maximaal 25 personen.

Quote:

Abraham Maslow presenteerde in 1943 in zijn stuk A Theory of Human Motivation* zijn behoeftepiramide. Hij concludeerde dat alle mensen behoefte hebben aan zelfwaardering, waardering van anderen, zelfrespect en respect van anderen. Hij stelde dat mensen, om zich geaccepteerd en waardevol te voelen, erkenning van andere mensen nodig hebben en activiteiten willen ondernemen die ze een gevoel geven dat ze ergens aan bijdragen. Mensen hebben een aangeboren behoefte om vertrouwd te worden en anderen te vertrouwen. De wil om een relatie te starten vanuit een punt van gelijkwaardig vertrouwen lijkt dan ook diep geworteld in de aard van het individu. Men vindt het prettiger om te vertrouwen dan te wantrouwen.