Missie MM21
De komende decennia worden het tijdperk van diegenen die bruggen tussen ideeën projecten en mensen slaan die het oude en het nieuwe aan elkaar koppelen.
Wie niet goed kijkt word telkens verrast, voor wie goed en lang kijkt is het logisch. Of zoals Johan Cruijff het zei: Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Merken bouwen zien wij als een inspirerend vertrekpunt
We helpen u graag met het antwoord op uw vraag of de realisatie van uw zichtbaarheid, of gewenste strategische contact. Merken bouwen zien wij als een inspirerend vertrekpunt. Het is de motor van uw nieuwe business. Door te kiezen uit 2 mediapakketten en dit te combineren met onze Linkedin pagina deelt u tevens het gehele jaar door content met onze vaste 50.000 + bezoekers per maand op onze website, linkedinpagina en social-media kanalen
Specialisaties
MM21 is inmiddels gespecialiseerd in netwerkmarketing. Vanuit onze zeer creatieve geest wordt alleen maar in oplossingen gedacht. Altijd resultaat- en doelgericht, met gevoel voor zichtbaarheid.
Quote:
Abraham Maslow presenteerde in 1943 in zijn stuk A Theory of Human Motivation* zijn behoeftepiramide. Hij concludeerde dat alle mensen behoefte hebben aan zelfwaardering, waardering van anderen, zelfrespect en respect van anderen. Hij stelde dat mensen, om zich geaccepteerd en waardevol te voelen, erkenning van andere mensen nodig hebben en activiteiten willen ondernemen die ze een gevoel geven dat ze ergens aan bijdragen. Mensen hebben een aangeboren behoefte om vertrouwd te worden en anderen te vertrouwen. De wil om een relatie te starten vanuit een punt van gelijkwaardig vertrouwen lijkt dan ook diep geworteld in de aard van het individu. Men vindt het prettiger om te vertrouwen dan te wantrouwen.